reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Julián Tóth

Julián Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taký ten čudný, vysmiatý, strapatý chlapec ktorý niekedy naozaj nechápe tento svet... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Tak ďakujem ti anjel...

Julián Tóth

Tak ďakujem ti anjel...

Pamätám si ako som stále nosil svoje ružové okuliare. Všetko bolo tak úžasne krásne, cítil som sa taký šťastný. Každá maličkosť stála za to pozastaviť sa a len sa usmiať.( Úsmev je mimochodom skvelá vec. Dáva nám silu keď ju najviac potrebujeme. No aspoň mne ju vtedy dáva. )Tie okuliare boli fakt výborné. Teraz nemám na mysli ako dobre som s nimi videl do diaľky alebo to ako vôbec neprepúšťali UV žiarenie do mojich oči. Pravdupovediac boli výnimočné niečím úplne iným. Neprepúšťali nič zle, žiadne negatívne myšlienky a pocity, všetko bolo ružové. Všetko bolo také aké by som chcel.

  • 16. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 247x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu